SiripiriStar

Tuesday, November 07, 2006

Tilbake på Silkeborg

Fredag den 3. november var vi altså tilbake på Silkeborg! Det var en digg opplevelse. Det første jeg gjorde når jeg kom tilbake var å løpe ned i dagsligstuen (med all bagasje) og se etter Magnus og Ingrid, som var der :D Etter total hysteri satt jeg meg ned å sang for full hals på danske sanger. Åh som jeg hadde savnet Danmark. Hele helgen var super, men jeg fikk så alt for lite søvn... Det var fryktelig, fryktelig mange mennekser på skolen denne helgen, og litt slitsomt til tider var det, at vi ikke fikk plass i dagligstuen, eller noensinne fant den personen vi lette etter, men det var virkelig kjempedeilig å være tilbake igjen!

Helgen bestod av hyggelige mennekser, vasking av klær og snakking på etterlengtede MSN + liten plass, røykfylte ganger og lang matkø.

Herlig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home