SiripiriStar

Monday, November 13, 2006

Bursdag

I dag har jeg bursdag :) Jeg blir 19 år!

9 Comments:

At 3:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Hipp hurra for søte deg! GRATULERER såå mye med 19 års dagen din! Håper den blir fiin :D Glad du likte den lille gaven vi sendte :) SUPER DUPER GLAD I DEG SØTA :) Gigastoor-bursdagsklæm fra Maria

 
At 5:29 PM, Blogger Siripiri said...

Tuuuusen takk<3

 
At 7:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei, hugser ikke det nye nummeret ditt men gratulerer med dagen! jeg gleder meg til rave i heggedal.
hurra hurra,

Hilsen christoffer,
also some congrats from c-dog

 
At 9:27 PM, Blogger Anette said...

Gratulerer så mye med dagen!:) Håper du ble grundig feiret.

Klem Anette

 
At 11:18 PM, Blogger IngRid said...

Gratulerer nok en gang, Siri! Håper dagen din har vært fin:)

 
At 1:21 AM, Blogger Tine said...

Hurraaaaaaaaaaaa!!!

 
At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said...

årh! Du har jo ikke kommentert bloggposten jeg lagde til deg på bursdagen din!

 
At 4:31 PM, Blogger Siripiri said...

Åååååh! Men jeg gjode det før jeg så dette!

 
At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said...

jeg så det nå, og jeg har svart deg:)

 

Post a Comment

<< Home