SiripiriStar

Tuesday, November 07, 2006

Vennene mine!

Petter

Her er Petter! Sjekk fyren, jeg sier omtrent ikke mer! Petter ruler det meste, og det er som regel nuuul strezzzzzl når Petter ankommer. Han er roflmaopimp med stor Z og digger Mozart. And he likes me...




Susanne

Her er Susanne! Hun er min beste venninne, og jeg savner henne veldig! Hun er den morsomste å ta bilder med, og å leke alt mulig rart med. Hun er en skikkelig super jente, altså, og jeg er så glad for at jeg har henne å snakke med om alt mulig! Susanne er en skikkelig kuling med mye energi<3>




Christoffer

Dette er Christoffer, men vi kaller han bare Hope. Selv liker han å kalle seg C-Dog, og jeg begynner å like det jeg også! Han er en ustyrtelig morsom fyr, men humor i sin egen lille klasse. M
en klassen er god, og gutten er topp!







Asbjørn

Asbjørn er nr. 4! Sånn har det alltid vært, og vi er begge to ganske fornøyd med det. I etterkant har vi funnet ut at det mest sannsynlig er fordi jeg og Asbjørn er friends 4evah. Og 4 er et høyst naturlig tall, både som beskriveles av Asbjørn, meg og vårt vennskap.
For å ikke glemme the hand with the golden touch! And the spiders tøkk?

IngRid

Yes...da var vi gang! Dette er Ingrid, hun er en naturlig del av denne posten kalt vennene mine. For det er akkurat det Ingrid er, nemlig. Hun er drittøff, og skikkelig kul, og hun liker ikke at ting er kjedelig. Noe det sjeldent er der Ingrid er. Hvertfall for min del =) Suupahduupah! Dessuten er Ingrid forståelsesfull, smart, og klok... (?) ....hm...oops.

*Bajs, jeg får ikke opp bilde*




4 Comments:

At 1:51 PM, Anonymous Anonymous said...

c- dog yeah

 
At 2:31 PM, Blogger Siripiri said...

anonymous C, is that you?

 
At 11:19 PM, Blogger IngRid said...

C-dog er så sykt fet. Du er jammen heldig som har han som venn, Siri.

 
At 4:35 PM, Blogger Siripiri said...

Ja, men så vil jeg nå si at ms hat ikke er så værst hun heller...men det er klart. Det er en klasse over denne c-dog

 

Post a Comment

<< Home