SiripiriStar

Tuesday, November 14, 2006

Overraskelsesbesøk!


Lørdag morgen, 11. november, kom plutselig min mamma og pappa på besøk! Det vil si, det var ikke såå plutselig, for de fortalte meg fredag kveld, at de var på båten. Men, det var uasnett en overraskelse, for jeg visste jo ikke at de hadde tenkt til å komme! Mamma hadde nemlig kamuflert det hele ganske godt, ved å få sneket inn et spørsmål om det var noe jeg trengte tilfelle de kanskej kom, en eller annen gang, noe de selvfølgelig kanskej ikke trodde, over msn...

Men, lørdag morgen kom de da altså, og det var utrolig koselig! Vi dro til byen, og jeg fikk spist min dose med Big Tasty på McDonalds, etter en ganske spennende bestillingsrunde i en utydelig høytallerluke på Silkeborg McDriveIn Mækkærn.

Skæ du li ha meny?
(pappa stille) Nei.
Skæ du ha den lille, eller den store miljkshæik
(hmmmm) Hæ?

Men McDonalds og bursdagsbesøk ble det, og etter gaveoverrekkelse her på Silkeobrg Højskole, dro vi til byen igjen for å feire bursdag med middag ute =) Jensens Bøfhus var strengt, så det var ikke lett å vite sine armers råd over hvor man skulle gå, men vi fant et annet sted å spise. Selv om de ikke hadde softice buffet spis-så-mye-du-vil for 40 DKK, var det er veldig hyggelig middag:)

En og en halv kilo med Hurlumheimix, pluss Smarties ble bragt fra danskebåten, noe som har vært til stor glede for en del på TSN...

På selve bursdagen min stilte deler av TSN opp på rommet, kl. halv 8 tidlig morgen, med kake og sang. Jeg fikk til og med strikketøy, av min kjære Müller, som ble tatt godt imot!

HipphippHurra!


2 Comments:

At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

ja, ja, er det noe mer igjen?

 
At 9:12 AM, Blogger Siripiri said...

det er det faktisk

 

Post a Comment

<< Home