SiripiriStar

Wednesday, November 15, 2006

Ååååå

Her er mine nye helter. Plutselig litt dumt når 5 gutter går sammen for å parodiere Backstreetboys, og de fant ut at man trangte en kameramann og...men det funker.


love: Jeg synes dere er kjempe flinke og søte.Jeg synes gutten med hvit bokse og svart genser er kjempe søt love you.*
love: jeg synes gutten med hvit bokse og svart bokse er kjempe søt love you.
love: jeg synes gutten med hvit bokse og svart
Blackie: Haha ! så fette homo x] .
Tonepii: va jo ik så værst!


4 Comments:

At 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Neimen, hei Siri! Gratulerer med dagen som var da, sier jeg først! Morro video:) Og så lurte jeg på hvor jeg skal sende bildene hen?

 
At 10:14 PM, Blogger Siripiri said...

du kan sende de til siri@davidsen.cc :)

 
At 10:15 PM, Blogger Siripiri said...

Tusen takk forresten :)

 
At 11:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Nå håper jeg du har fått de, ellers må du klage på meg!:)

 

Post a Comment

<< Home