SiripiriStar

Sunday, December 10, 2006

Helg!

Nå har det altså vært helg, og det har vært en fin helg.
Fredag morgen startet med en riktig personlig, koselig adventsmorgenstund inne på rom 44, hos Stine og Mari. Der ble det ønsket velkommen, det var lesing av en liten historie fra en adventsbok, vi åpnet sjokoladekalendere (hadde faktisk en hver) og til slutt ble det tibudt flux. Jeg takket nei, i og med at jeg fortsatt hadde smaken av tysk kalendersjokolade i munnen.

Lørdagen var det familie- og vennedag her på skolen. Den ble derfor fylt av folks (som i tittelen) familie og venner. Oppvask den dagens fråkåst var den store premien! Hm...

Søndag hadde vi faktisk konsert igjen! Den ble holdt på Silkeborg højskole for de som var intressert. Vi vr flinke, den tekniske verden var litt ustyrlig...

Ellers kan jeg melde at jeg nå har sett 2 sesonger av friends, og 6 epsioder av lost på ca 4 dager.

9 dager til jeg kommer hjem!
Da skal jeg møte han her

og det gleder jeg meg helt sykt til!!
Gå inn her for å høre guttens fantastiske stemme :)
Savner deg jeg...

7 Comments:

At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said...

ÅÅÅååå,how sweet! Best Andreas legger igjen en kommentar og sier takk for at du er så søøt...hvis ikke kan du bli min shæste for jeg setter stoor pris på sånn søtt ;) Tihi..Andreas er en heldig gutt som har deg som elsker han! Men jeg er også heldig da som har deg som venn og som håper du er like glad i meg som jeg er i deg <3
Lykke til med oppgaver søta!

 
At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg skal få nytt treningsprogram i dag, på treninga. Det kan bli spennende.

 
At 2:10 PM, Blogger Siripiri said...

maria: du er søt da....veldig søt. Jeg vet jeg sa det for 2 sekunder siden på msn...men du er søt.

asbjørn: det kan nok bli veldig spennende! Jeg gleder meg forresten til å se deg ;)

 
At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg gleder meg til å se deg og!
Men mest til nytt treningsprogram

 
At 2:13 PM, Blogger Siripiri said...

jeg tror ikke på deg asbjørn

 
At 2:15 PM, Anonymous Anonymous said...

det er ikke så nøye. 9 dager? det blir noe som kan minne om en.. onsdag?

 
At 2:24 PM, Blogger Siripiri said...

Det er en onsdag ja! Klokken 19 på colourline kaia i oslo, hvis noen lurte...

 

Post a Comment

<< Home