SiripiriStar

Tuesday, January 09, 2007

Oppsummering...


Juleferien min
Siden jeg ikke har rukket å blogge så mye i ferien, har jeg tenkt til å komme med en liten oppsummering her, om noen av de fantastiske tingene som skjedde i juleferien! Det var en dødbra feriee!

Hjemkomsten
Jeg ble hentet på kaia i Oslo av Andreas, og det ble selvfølgelig en topp velkomst!


















Nintendo Wii, og Guitar Hero spilling
La meg bare si det sånn at det ble spilt en del Wii Sports og Guitar Hero i ferien...




Mækkærn
God tur til Mækkærn. Ikke så mye å si om dette, best å bare vise noen bilder fra turen ned fra Magnus på Høvik til Sandvika storsententer avdeling Mækkærn, et kvarter før stengetid.
Ingrid og Gulli leser aviser istedenfor å stå i kø...
Andreas og jeg står derimot midt i køen
(det var en annen fyr på Mækkærn samtidig som oss - hans så dødsbrydd ut)
"Mækkærn er topp"
Magnus er fornøyd med besøket
Juletre!
Kjøping og pynting av juletre er alltid koselig og nødvendig for juleforberedelsene













2 Comments:

At 7:56 PM, Blogger IngRid said...

bra du hadde en fin ferie! Håper det er bra på Finnsnes selv om ferien godt kunne vært lengre...

 
At 3:17 AM, Blogger Andreas Bryn said...

Ja ingen tvil om at dette har vært en veldig bra ferie :) Elsker deg så mye siri :)

 

Post a Comment

<< Home