SiripiriStar

Friday, December 15, 2006

Kontrast...

I denne førjulstiden i Danmark, er det noe merkelig oppførsel sånn julemessig.

Det er nemlig sånn ca sånn ut

når jeg titter ut av vinduet på rommet mitt. 15. desember, ni dager før julaften? Jeg føler på meg at det er noe som ikke stemmer...for et par dager siden var det sol også. Det så ut som rene sydenspetakkelet.

Innenfor, er det derimot annerledes. Bare se hvor koselig vi har det inne på rommet

så det er ingen krise for julen i år heller =)

2 Comments:

At 11:38 AM, Anonymous Anonymous said...

vi hadde varm høst helt til dagen før vi reiste hjem, da lavet snøen plutselig ned på Silkeborg Højskole. Så det er ennå håp!

 
At 11:28 PM, Blogger Siripiri said...

Det kan du si altså...men jeg satser flere mynter på snøen hjemme. Det er jo tross alt der vi skal tilbring julen =D

 

Post a Comment

<< Home