SiripiriStar

Thursday, December 14, 2006

Oppgaveeer

Ja, da er det virkelig tid for å skrive oppgaver! Etikk og kirkehistorie. Begge skal være på 1500 ord, og de skal leveres innen 20. desember. Litt morsomt, siden det også er dagen vi reiser herfra...ikke snakk om at noe blir gjort det siste dagen hvertfall! Her sitter jeg da hvertfall, med bil pepperkaker med hele nellik, laget av Kristoffer, og skjeveadventslys på selvlaget (selvlaget av Linn) lysestake og prøver å få noe gjort...

Grunner til at oppgaveskriving er kjedelig
  • Jeg må vente med å spille DS

  • Jeg må lese

  • Jeg må skrive

  • Jeg må konsentrere meg

  • Jeg må sitte stille

  • Jeg må være stille

  • Det er kjedelig


  • Grunner til at oppgaveskriving er gøy
  • Jeg kan skrive blogg om det


  • Etikken er jeg nesten ferdig med, håper jeg hvertfall. Har skrevet over 1000 ord, og mangler igrunn bare konklusjon. Men så er det jo også det som er det vanskeligste. Å trekke noen tråder sammen, av alt svada jeg har trykket ned på pcn min. Skrivingen går litt i rykk og napp, og jeg har nå begynt på kirkehistorie, og skrevet litt over 200 ord...det er ikke særlig stas, og er i grunn faktisk ganske vasnkelig. Visste du at noe skikkelig kjedelig skjedde et eller annet kjedelig sted, med en eller annen fryktelig kjedelig mann?

    Blæh...

    6 dager til jeg skal hjem =) Gleder meg.

    Ellers hadde vi dans her i går. Litt for lenge kanskje, men det var gøy. Helt jeg og Kristoffer fikk beskjed av den danske danse instruktøren (ho-hei) at vi "hadde lavet kage i det hele." Det var i hvertfall det Kristoffer hørte ble sagt...

    Dessuten var det Lucia dag i går, og vi ble vekket med Lucia tog i gangene. Det var koselig med dansk versjon av sangen =)

    Kan også melde at jeg nå offesielt på skolen er nerd, etter at jeg har begynt å bære med meg DS'en (Nintendo sak, nesten som Gameboy om du vil) i baklommen overalt, til alle døgnets tider. Alle mobber, såklart, men spille vil de! Det var faktisk senest for to dager siden at det satt en oppskørtet gjeng med dansker lent over den lille spillemaskinen min, og prøve å forklare hverandre på ca 1 sekund hva man skal gjøre i et fryktelig raskt spill. "Tryk no! Naaai, du gør alt forkeret! Pis mæn, hvad laver do? TRYYK! ...skide ta."

    Arne har fått seg blogg! Gratulerer =)

    6 Comments:

    At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said...

    dette går så fint...ikke så veldig farlig hvor bra de oppgavene er, bare det ser ut som du legger masse interessant tankearbeid bak:)

     
    At 2:49 PM, Blogger Siripiri said...

    æææh...jeg syns oppgaver er bæsj akkurat nå.

     
    At 4:13 AM, Anonymous Anonymous said...

    støl i beina i dag. var å trente i går og. Rumpa er fin

     
    At 9:17 AM, Blogger Siripiri said...

    Veldig bra Asbjørn! Jeg er stolt.

     
    At 10:26 PM, Anonymous Anonymous said...

    Nå er det bare 5 dager til siri min kommer hjem =)=) gleder meg veldig altså. Men det er imponerende hvor lenge du har klart å skjule for tsn at du er nørd! Nå kan du hvertfall være deg selv<3

     
    At 11:27 PM, Blogger Siripiri said...

    Hihi, jeg tror de allerede hadde skjønt det...

     

    Post a Comment

    << Home