SiripiriStar

Saturday, December 30, 2006


Først...Andreas har bursdag!! Han blir nemlig 19 år i dag, og det er hipphipp og hurra-meg-rundt :)

Kjekken i Wii-action =)

Altså...nå er det en stund siden jeg har kommet hjem, men jeg har enda ikke skrevet en post. Kjempedårlig - jeg vet det.

Jeg tenkte jeg skulle starte med litt vitser:
(de fleste av disse er min onkels, som vi var på 50årslag slæsh juleparty 1. juledag)

Hva får du hvis man krysser

Jeg kommer tilbake til vitsene da jeg ikke husker dem akkurat nå.

Ellers har det faktisk skjedd ganske mye.
- Jeg har blitt hektet på Guitarhero
- Jeg spiller mye Wii
- Jeg er tilbake i Norge
- Det er SNØ her (hvertfall rim i bakken hver dag, og ikke bare ved superspesielle anledinger som får danskene til å løpe ut med kamera FØR morgensamling)
- Jeg har fått Lano GakkGakk til jul
- Jeg fikk DUBBLEBUBBLE til bursdag
- Jeg har kjøpt sugerør med smak (disse to tenkte jeg faktisk å lage en hel post om)
- Andreas har bursdag, HIPP HURRAAA!
- Det er nyttårsaften i morgen =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home