SiripiriStar

Tuesday, December 12, 2006

Halvveis til jul

...og bare 8 dager til jeg skal hjem!!!

I dag er det da altså 12. desember, halvveis til jul, sol, min venn Henriks bursdag, tirsdag og megabra stemning.

Om dagen driver jeg og skriver oppgaver. Har to oppgaver som skal leveres innen den 20. desember, og jeg er godt i gang med den ene. De skal begge være på 1500 ord...bloggpost for to dager siden var på 500. Jeg føler at dette skal gå bra.

Et lite bilde av meg og Hedda fra gårsdagen aktive morgensamling. Legg merke til kjeglene og basketballene i bakgrunnen. De ble også tatt i bruk.

Andre aktive morgensamlinger (som forekommer hver mandag) har vi hatt diverste stafetter, rullestol kjøring, poster, leker, kjøkkenhåndklegymnastikk osv. Virkelig kjekke greier, men det er selvfølgelig noen som er mer opplagte enn andre...

4 Comments:

At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Siri! I dag blir det lagt brev til deg i posten..Da skulle det vel komme fram før du reiser hjem:) Så mange hyggelige bilder du har fått på bloggen din! Var noen jeg ikke hadde sett før-gøy! Gleder meg til du kommer hjem:)

 
At 1:35 PM, Blogger Siripiri said...

Woohoo! Ingriiid :) der er du! Har ventet på en kommentar fra deg nå! Jeg gleder meg til brev...
Og gleder meg til å komme hjem =D

 
At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Arne har fått seg blogg! arnechristoffer.blogspot.com

 
At 3:22 PM, Blogger Siripiri said...

SYKT digg

 

Post a Comment

<< Home