SiripiriStar

Saturday, January 27, 2007

Pfff

Jeg har alltid så VANVITTIG mye bra å blogge om, men når bloggertiden er inne, er alltid det gode poenget borte, og da blir det lissom bare dagbok, hvis jeg skal ramse opp hva jeg driver med! Men, jeg kan jo fortelle litt hva jeg har gjort i det siste.

Etter Finnfjordbotn videregående skole, bar det altså avsted til Finnsnesnatta like ved. Ståk og morro hele natta med konfirmanter og milk/liv'ere fra Finnsnes. Vi holdt konsert klokken halv 1 om natten, en smule trøtte, men sparket til i et våkent øyeblikk da vi plutselig fant ut at lyset var gått på scenen, og det var tid for å starte, mens bassisten i bandet fortsatt befant seg på toalettet. Senere på kvelden var det også "senkveld" der blandt annet Re ckeykeykey'ene ble intervjuet, men grunnet tekniske problemer ble det mye dansing og LOL'ing av det hele.

Etter nedrigging til langt over skolestart-tidpådøgnet gikk vi å la oss i kirken for å sove et par timer før vi skulle hoppe på bussen til Bodø. Det vil si, bussene, båtene, bussene osv...men vi kom da fram, og jeg bodde hos Erik med håret, og det var topp. Bodø TenSing ble besøkt på mandag, vi hadde konfirmantopplegg og skolekonsert. Og jeg fikk tilogmed vært på BÅDE Glasshuset OG CityNord, som er byens to store shoppingstoltheter....(?)

Nå er jeg da syk, og etter et par ekstra dager hos Erik, har jeg nå kommet meg hjem, for å bli enda litt friskere :) Men ettersom det ikke er så mye å blogge om sånne kjedeligheter, tenke jeg heller at jeg kunne blogge noe som skjedde på flyturen ned hit. (du vet forresten at du har venner som er for langt nord, når du får en SMS med teksten "Går det bra med deg der nede?" når du selv befinner deg i Bodø) Altså, flytur. For det første var det overhodet ingen enkel sak og komme seg hjem for Osloomegn folk i går. "Bombemann" på Gardemoen som senere viste seg å være "tullemann" skapte mye oppstyr og evakuerte hele flyplassen. Så jeg måtte pent vente en natt... Men da jeg endelig hadde kommet meg på flyet, eller rettere sagt, var på vei ut av flyet, støtet jeg på en særs lite diskret dame, som på vei ut i boardingtunnellen på en ganske heftig nordnorsk tialekt påberopte seg følgende gullkorn "Dæsken kor kalccht de va, æ får jo stive brystvorta! Bra æ va så svett fra før!" Gratulerer. Det var ikke annet enn å gjøre enn å snu seg diskret for å prøve å få en glimt av geniet, for så å vende nesen fremover igjen for å ikke tryne i rullegangene...

1 Comments:

At 9:53 PM, Blogger IngRid said...

Håper det går bedre med helsa og at det er godt å være hjemme litt!

 

Post a Comment

<< Home