SiripiriStar

Wednesday, January 31, 2007

Team

Hareid

Tilbake på TenSing Norway, og på Team. Er nå på Hareid, etter en liten flytur med påfølgende buss og fergetur. Bor i et søtt lite hus med den beste 70 talls tapeten jeg noen gang har sett, med de tre obligatoriske elementene: oransje, brun, og blomstrede! Dette bildet fant jeg på google, når jeg søkte på "orange, brown, flower" Det er selvfølgelig ikke helt likt tapeten her på Hareid, men det er søren meg ikke så langt unna heller!

Nå sitter jeg hjemme hos Ellisiv, og hører på tre av de andre teammedlemmene skrike og bære sge inne på badet, der det blir filmet animasjonsfilm med duplo i badekaret: Jesus går på vannet. Selv har jeg sammen med Stine øvd på sendingen "Sist og Først" i et særdelen hjemmelaget og hjemmekoselig studio.

Dagene fylles altså med å lage film til helgens program VinterTreff på Hareid. I kveld og morgen kveld skal vi på Tensing øvelse, noe som sikkert blir veldig bra.

Formen er bedre, men jeg hoster helt ubeskrivelig mye, og jobben som programleder i Først og Sist blit utført noe haltende, om ikke annet hostende.

4 Comments:

At 1:19 PM, Blogger IngRid said...

hmm..litt kjipt om den greia over meg der skulle være den eneste kommentaren på posten din:) Digg å være på Hareid da! Tipper det er relativt kleint vær der nå.. Du får hilse Gard og sånn hvis han er der! God bedring:)

 
At 1:22 PM, Blogger Siripiri said...

Ja, supert vær ass!! Skal hilse tilbake fra Gard, han står her nå ;)

 
At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Å, Siri, du er heldig som er i Hareid! Var der på team selv i fjor og det var bare helt KONGE!!:D Elsker Hareid og rundkjøringene der! Du må hils Hareid ts:) Spess Fredrik, Michael (Moore(Mår) og Tore! Kos deg masse, nyt tiden og bli ordentlig frisk!

 
At 2:09 AM, Blogger Unknown said...

Hei hei;) va veldi kosli å bli kjent me dej Siri;) Konge at dokke kom til Hareid!! Konserten dokka va konge å d va veldi bra at dokke vil komme å hjelpe oss å lage meir liv på VT;) beste publikumme oss konne hatt på konserten... å fresten so må ej sei ej likte kommentaren ovafor mej her;) den va fin vettu.. måno snart kome til hareid jen du mæ HC(vist du stikke innom her å lese noken gong;) hehe) fred ut Siri;) keep on bloggin'

 

Post a Comment

<< Home