SiripiriStar

Sunday, February 18, 2007

Trekker tilbake alt

Tvillinger er unike og spesielle.

Meg og Tord
Gard

Tvillinger er faktisk så spesielle at de bare blir født ca 1000 i året i Norge av 54000 vanlige fødsler.
Her har vi Tord og Gard, to fantastiske gutter fra Hareid. Det er umulig å ikke like dem, og de er et prakteksempel på hvor unike tvillinger er!
Jeg sa en gang til disse to at tvillinger er uoriginale og at de ikke er elsket av Gud. Jeg trekker altså tilbake alt, og vil benytte anledningen til å si at dere er både spesielle og elsket av Gud.
Såklart dere er! =)

2 Comments:

At 8:07 AM, Blogger Tine said...

Hmmm... Betyr det at det blir født 1000 par med tvillinger (altså 2000) eller 500 par (altså 1000 stykk tvillinger)?

 
At 11:44 PM, Blogger My show, now du gonna take a slow said...

de er utrolig like. når jeg ser dem sammen klarer jeg ikke se forskjell og bare krusser navnene. er det noe jeg ikke klarer er det å vite hvem som er hvem.!!hehe

 

Post a Comment

<< Home